Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скорости :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Еми аз намерих пак тук във форума една и момчето е от моя град и сега до седмица ще кажа със сигурност какво ще правя дали цяла скоростна кутия или само синхронизатор ще взема....
    Поздрави!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от zybcheto Покажи съобщение
      Благодаря ви за съветите....мисля и аз да взема цяла скоростна кутия за части...пък това с двойното амбриране съм го пробвал ама не става"хърка" си и това е
      Ако и с двойното амбрииране ти хърка,по-вероятно е да не ти отделя съединителя.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Демек трябва да сменям съединител...така ли

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Ако и с двойното амбрииране ти хърка,по-вероятно е да не ти отделя съединителя.
          само на 2-а
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            и аз затова се позачудих за съединител...ама понеже не разбирам много и за това рекох да попитам...

            Comment


            • #21
              Здравей,моят съвет е проверка на спирачната течност,ако съединителя е с помпа.Ако маслото е потъмняло провери някоя помпа за теч.Ако си с жило по вероятно е да си за съединител плюс синхрон на 2 скорост и ново масло.Може и кутия 2 употреба,но каква гаранция имаш ти,че с нея не е същото.
              Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

              Comment


              • #22
                Аве ей ше вкарате някой в гроба с тия глупости къв съединител като колата си включва и хърка само втора скорост? Някой курифей от тези дето ги дават акълите би ли ми обеснил как влизат първа и задна без съединител па втора хъркала ... ма кво ли питам като явно идея си нямате
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  еми след около седмица ще я вкарам в сервиз и ще видя какво е...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Аве ей ше вкарате някой в гроба с тия глупости къв съединител като колата си включва и хърка само втора скорост? Някой курифей от тези дето ги дават акълите би ли ми обеснил как влизат първа и задна без съединител па втора хъркала ... ма кво ли питам като явно идея си нямате
                    Пак почна,ама като гледам часа!
                    Мани майтапа,ама не бях видял,че е само на втора!Логичното е синхронизатора,въпреки,че може и да е от куп още работи.Колкото за съединителя,не виждам как ще стигнеш до синхронизатора,без да свалиш кутията , а от там и да видиш съединителя.А първа и задна няма как да влизат без съединител!
                    И накрая,пише се "корифей",щото курифей,означава приблизително богиня на бръснарите,ама богинята не е съвсем богиня,а с обратна резба.Нещо като от мъжки род,ама не съвсем.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      Хуквай на шваке дремети .....
                      ___________________________________________
                      Пич, тука не е чат, а технически раздел. Моля въздържай се от подобни безсмислени коментари!
                      Вече имаш предупреждение за спам, защо ни принуждаваш да ставаме лоши?

                      tonov
                      Last edited by tonov; d.m.y г., 11:05.
                      Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                      Comment


                      • #26
                        щом ще взимаш друга кутия : отваряш ги и двете измиваш перфектно всички детайли (и от двете кутии) оглеждаш внимателно синхронизатори , зъбни колелета , лагери от двете кутии събираш една ПЕРФЕКТНА. Аз така направих НО ме домързя да сменя лагерите на диференциала и сега "лееееко" вие ноооооооо сам съм си виновен
                        146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                        145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                        Comment


                        • #27
                          еми накрая така и ще направя :P

                          Comment


                          • #28
                            е колко струва един синхрониатор все пак?
                            То очевидно това е проблема на таз кутия.
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                            Comment


                            • #29
                              Не зная кой ще му продаде на колегата само синхронизатор . Едно време като правихме моята кутия , Бобо и направи пълна ревизия , за да няма пак нещо строшено след това . За това най-добре , да си вземеш още една кутия , и да избереш най-добрите части за теб .
                              145 1.6 ТС '97 ех.
                              145 1.9 JTD '00
                              307 CC 2.0 '04

                              Comment


                              • #30
                                само да ти кажа една кратка, (баси това не е заяждане) На почти всички ТС мотори това са първите неща които сдават багажа в една кутия. Аз имах 3 от които едвам сглобих една и на всички бяха износени най-много тези синхронизатори,както и вилките им. Дори нещата ги подарих на Тони,които останаха, май и той едвам сглоби една кутия от 3. Всичко е малко въпрос на късмет. Все пак не вярвам поръчката на въпросния синхронизатор да струва колкото една кутия втора употреба с безброй жокери вътре. Все пак си е хазартна работа, може да има късмет човека. Щото то може и синхронизатора да е добре, но да е заминала Вилката. Всеки случай,ще трябва да се рови в скоростите.
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                                Comment

                                Working...
                                X